Kruhový trénink

Jedná se o intenzivní provádění více cviků bez přestávky či s krátkou přestávkou, avšak na různé svalové skupiny. Kruhový trénink je dobrým způsobem, jak získat svalovou sílu a zároveň vytrvalost, je skvělý pro budování hmoty i pro spalování tuků ze všech tělesných partií.

Co vědět o kruhovém tréninku

1. Jeden kruhový trénink procvičí všechny svalové partie.

2. Trénink se skládá ze 2 – 3 kol, každé kolo trvá 12 -15 minut. Mezi koly jsou pauzy 2 – 3 minuty, v rámci jednoho kola buď žádné pauzy nejsou nebo jsou pouze velmi krátké (1 min).

3. Každé kolo se skládá zhruba z 12 cviků, každý cvik se provádí na jiném stanovišti.

4. Na každém stanovišti sportovec stráví zhruba  1 min., poté se okamžitě přesouvá na další stanoviště.

5. Celá hlavní část tréninku by měla zabrat 25 – 45 minut.

Před, po a účel kruhového tréninku

Před takto náročným tréninkem je samozřejmě potřeba zařadit rozcvičku, proto rozcvičte všechny svalových partie (kliky, rychlé dřepy, krouživé pohyby pro uvolnění všech velkých kloubů).

Na konec tréninku zařaďte 10 minut lehké aerobní aktivity (pomalá jízda na rotopedu, popřípadě chůze na pásu)  a úplně na konci tréninku se věnujte 5 – 10 minut strečinku. 

 

CHCI SE OBJEDNAT

 


Cena fitness a jeho objednání

Objednávky do fitka přijímáme kdykoli během pracovní doby na telefonním čísle +420 727 813 124. Prohlédněte si aktuální ceník všech služeb. Pro více informací či objednání nás kontaktujte.

CZ_FLAG PL_FLAG

Spočítejte si své BMI

kg
cm